2008年1月10日 星期四

2008年1月10日出院了~

我出左院喇各住Babessss~!!


今次整體上各方面都比起上次好很多!

溫醫生手勢好啦~ (傷口唔係好痛咋!)
康復速度快好多~ (第三日我已經可以打人喇!哈哈~)
痛既程度低好多啦~ (啲止痛藥好掂呀!)
住院日子短好多啦~ (4日咋!)
啦啦啦啦~~~~


雖然我之前話北院啲姑娘好差
不過住落又唔係喎~
啲姑娘都好好呀~^v ^
係就係無乜笑容
但係做到野就係好姑娘啦!


***
第一日


大姐和十六陪我在醫院等
原本十一點做, 但等到兩點幾先到我...
大姐一早走了, 因為要上班, 剩下十六一人
他陪我到手術室門口
當時我躺在床上, 一直望著十六直到看不到為止
我已經淚流滿面了...

麻師為我打麻醉針
我一直對這位麻師印象不好
因為她化很濃的妝
手術前我問她問題她也對答得不好
點知真係好衰唔衰
佢幫我打針時, 拮到我超痛!
拮左兩次都唔得! 仲要話係我郁左!
我個時已經喊得好慘了!!!
最後換了另一位姑娘為我打, 一打就可以了...哼!!!
到我醒返我發覺我隻手瘀哂!!!


第二日


好夜先落床坐呢
都唔洗人扶都落到床, 哈哈~
仲周圍行tim~
不過最差係啲止痛藥
因為太勁了, 所以side effect都好多
攪到我好暈同埋胃痛...會嘔
根本都食唔到野

第三日

又係周圍行下咁啦
抆埋條膠喉
最痛都係抆左之後要扯返實條線...
呢晚都仲係食唔到野
會嘔返哂出唻

第四日

最無聊今日
全日坐係床度睇碟
係姐姐送比我既 <<金枝慾孽>>, hehee~
因為姑娘一早同我講左我今日應該出得院
所以我都好淡定
五點醫生先唻宣佈呢...
佢話我傷口都埋得幾好喎
仲食得返野tim~因為我減少左一次藥嘛~
不過我返到屋企後發現傷口附近多左個 大水泡
原來係搣膠紙時做成..好肉酸呢~




****


嘩我真係誇張呢~
每一日都勁多人唻探我
第三日個日有成十幾人
哈哈~辛苦哂大家啦!!!


沒有留言:

張貼留言