2008年1月16日 星期三

Fish & Co. @ New Town Plaza

昨日跟朋友到新城巿 7/F Mr. Steak食飯
愛上了那兒的露天茶坐
今晚帶十六來這裡吃了 Fish & Co.

口味人人不同
我覺得麻麻地
十六就話好味


* 今日十六比我包起左,全日費用都是我出呢!! *窮*



海鮮拼盤 (單人份量) $98


有烤蝦、魚、飯、薯條、魷魚圈



烤時令魚 + lemon牛油汁 (好似 $75)

我覺得一般啦, 啲味有啲怪, 但十六話好好食喎
應該咁講, 鐘意食濃味野既人會岩食



炸青口 + lemon牛油汁


另外佢地個杯 Passion Fruit 幾好飲
唔知係邊度買加呢~



飯前到 Ikea 逛
經過排頭村有隻肥貓企左係度唔多郁
我同十六坐係佢隔離撩佢玩
佢好鐘意用個頭頂人地呢~ 好嗲~~~~
不過佢似乎係病病地
塊面仲有貓抓痕tim!!
但佢應該有人養既 ~



沒有留言:

張貼留言