2008年7月2日 星期三

2008年度 - 鄧小琳24歲生日 - Part II

今晚和機鋪的朋友慶祝
Dennis竟然送了兩隻倉鼠給我!
超意外!! 還說原本打算送我poodle...!!!
哇塞...說是要用來訓練我的耐性...=..=



Sze, 大將, 棟棟, 阿廉, ArKit, Will, Yiu, 阿魚, 我, Dennis 



還有你們送我的 xxx
不知道該叫它什麼...
大將說 : 人的生命來自海洋,希望你可以健健康康!
很有意義嘛~ 超喜歡的!!!



還有超可愛的發聲生日咭!
係有隻牛 "牛" 左首生日歌出唻, 好得意!
右邊仲有挈可以跟住左邊個譜彈tim~



大家手字...同我手字一樣...不相伯仲...



小倉鼠名為 美心。西餅
因為我屋企人叫Dennis做西餅
家姐話要叫返男鼠做西餅...咁我話另一隻叫美心囉...


美心一返到屋企就訓著了...



* 要清楚對方真的有決心養動物才好送呀! 別把動物當成禮物! 否則會發生很多遺棄動物慘劇!!!!!!


1 則留言: