2008年7月28日 星期一

書BB的簽名會!


雖之前聽說不是正式簽名會
但到場時才發現是一個真正的簽名會...
也許因為出版社有太多作者關係
溝通上出現很多誤會吧...
例如, 原來我是有passes進場的
但之前卻說沒有...只可以比VIP飛我

最後由於某些問題
還是和家人一起排隊慢慢進場
我穿了高跟鞋...腳酸痛了...


波子之前己經笑說
"如果你個日排隊入去就好笑嚕~ 比人見到你會問你...

'e?你咪鄧小琳?點解你會係度既?'


'哦無~ 我排隊入去幫人簽名啫~'

XDDDDD
好彩無人認得...


***


Sharmon (出版社同事) 在入口接我地
但我一家大細...好混亂...
現場又多人
我同sharmon企左係度周圍望齊人未
原來家姐己經拖住BB上左電梯...
老豆又怕煩到人...自己一個走左去普通入口...
要我 "發火" 係咁叫佢 "返唻啦你咁咪仲阻住人!" 先肯領情...=.=


真係好嬲又好笑...
大家乖乖地跟住大隊咪好囉~
又要懶醒自己行...哈哈~

等到差唔多兩點半
便開始簽名了~
其實一早己經看到有人排隊
但我不敢相信是排我的隊呢...!  




排隊的人真係一個接一個
朋友說排了一條長龍呢~
仲有好多人影相~
我都係睇返相先知咁多咋
簽梗名時, 對簽名以外的事都攝不進眼...
又覺得自己好似口齒不清咁...


多謝咁多位讀者支持呀!
你們一個一個的到來
為我的美好回憶添上一層層的糖衣
好甜哦~~~~


我的家人也感到很快樂呢!



我最最最愛的朋友們~ 好多謝你地唻呀!!!
可惜有些不能出席...>.<



我親愛的burn burn~ 要你特地在工作期間趕來...超有心的!
但...


為什麼要在我的封面加上鼻屎...



即使是自己人, 也要自己排隊攞簽名, 全都是好孩子! keke...
超愛你們~



多謝bluesky的花~
對不起, 我們的合照不在我相機內呢~
但己看到你放在回覆內了, 哈哈~



這天的最大驚喜是
在威院為我動手術的 Dr. Wan 竟然來了!!!
我看到他後我呆了幾秒!!!
他真的有看我的blog呢~
而且還特地來booth找我簽名! haha~
我送了一本書給他~ 真的對他十分感激!!!
可惜照片又不在我相機內...後補吧~



和我一起絆絆的戰友來了!!! (戰場之絆)


7gu6小隊 : 7gu6.net (棟棟), 7gu6.gov (小傑), 7gu6.$.$ (Yiu)
仲有Hans和Bill Bill ~


有請7gu6小隊派出代表7gu6.net上前合照~ 哈哈!!!



你們也超好的! 唔睇書都唻書展捧場! XD
之後仲...


化身成癡漢一號 (棟棟) 和二號 (小傑)
為我攞花...哈哈!


你地好好, 對人又細心, 又無脾氣, 又咩都無所謂
我真係好鐘意同你地做朋友! 感覺好舒服!!!



* 我最親愛的抱著我家最疼愛的...heheeeee...


家人,朋友,戰友
最後當然選擇了和家人吃飯~



Chris和我和我的家人親戚一起去晚飯
果然是我的半個屋企人呢~ 同大家相處得咁好...haha

飯後再和戰友們看Batman
好豐富的一天!!



(和家人的照片不在我相機中, 未能post上, 抱歉, 後補)



看戲後,又去左戰場玩左一鋪咁多 ~
(咁齊人, 唔玩點得呢~)



上 : 我, 棟棟, Hans
下 : 我, yiu, 棟棟, 小傑 (小傑個樣好木獨...笑左)


Hans話我係現實中既Batman
佢認為,神會把考驗適當地分配給不同的人
而那人一定有足夠力量去承受
這是神對那人的能力的認同
但最後那人有否願意去好好利用這份能力呢
就要自己選擇

Batman好有錢, 佢可以選擇不問世事
但佢選擇左當一個會受傷、隨時會有生命危險既Batman
戲內, 高潭巿有一個batman
但其實可能巿外都有無數Batman
只係個啲人無選擇去擔當此角色


佢話我, 雖然神比左個病我
但我選擇左用正確既態度去面對
選擇左開心去生活, 做自己喜歡做的事
而唔係哩係屋企喊, 對自己無哂信心, 唔見人

點解會有咁多人知我有病?
係因為我無收埋自己, 我豁出去
香港其實有勁多人慘過我
但點解無人知?
係咪佢地收埋左自己? 放棄左自己?


我開頭抱著看故事真實性和感觀刺激
忽略了故事想帶出的msg
其實這也是一部好電影~


(多謝Hans看得如此透,再告訴我這份意義,不過說我是batman就誇張了點~haaa)



今日超開心
好想有機會繼續出書
好大滿足感呀!
但出咩類型既書好呢...



沒有留言:

張貼留言