2008年7月24日 星期四

書到手了!

尋日小傑陪我去會展攞書呢~
大熱天時...我害他行了很多冤枉路...
事情是我約他在盧押道等
因為出版社就在盧押道
但他不知道是哪裡
我便教他行去涼茶第一家, 過馬路, 過埋HSBC就到
結果他滿身大汗...還好心地買了寶礦力給我解渴...


但出版社的人原來站在駱克道等...
小傑沒好氣說 "呢度咪駱克道個出口囉! 你今日係咪食左聰明豆?!"



我地係會展都行左一陣
heheee...我問小傑 "小傑你睇下我個棟書幾低! 係咪賣左好多呢?!"

小傑就陪我去打針
兩位姑娘不停翻閱我的大作
我好細心咁留意住加~ 佢地靜靜咁睇
做完野就即刻返唻繼續睇
不過我唔敢問好唔好睇, 費事人地唔知點答啦...haha~


之後我就會合波子~
因為我好心急想快啲比佢睇呢!



有件事很對不起大家...
書內有錯字呢...
"遮" 應改為 "隱"
是"隱蔽性記憶" 才對...
對不起對不起...



忘了說...
昨天我的頭痛得快要裂開
好想打開自己個頭check下...
痛得連晚飯也沒胃口...
今天好一點...但手腳軟軟...=.=


***


我會出現在書展的細節如下:


出版社 : 青春文化 (皇冠出版社)
位置 : Hall 1 入口左轉直行會見到
日期 : 2008年7月27日 (星期日)
時間 : 下午 1430 - 1530
書名 :<<喂! 我仲未死架! 小琳的戰癌 - 處世道>>
書價 : HK$ 60 (書展期間有折)
我的家人和好朋友也會出現打氣 ~
大家請來支持支持哦!!
希望個日我可以精精神神啦!


註: 不是正式的簽名會


沒有留言:

張貼留言