2008年7月3日 星期四

2008年度 - 鄧小琳24歲生日 - Part III


和幾位好朋友到白沙灣晚飯
我看得出大家也很累吧...我自己也是
中午才剛打了針 (多謝波子和ar yin陪我)
瞓極都唔夠...飯前還在波子親戚家睡了一會...
今晚精神超差



收到我喜愛的 Juicy袋 和 Holga機 + Fisheye!!!
超開心!
飯後找了點精神衝擊 - 落機鋪!
不過今次係APM個間, 因為佢開到兩點 ~
打機個刻真係最精神...打完即刻謝哂...點解要咁...唉...(哈哈~)


*還有更多相的, 後補~


* 小倉鼠 美心和西餅 ...
我對牠們有點不知所措
己經很怕牠們生病了...
上網看到牠們也會生腫瘤...很擔心...
我是牠們的媽媽...應該不會有遺傳吧...
你們要健康哦!


沒有留言:

張貼留言