2008年7月11日 星期五

睇稿日,本書好靚呀!


今日去左出版社睇稿
睇下仲有無野要修改
入面啲相同埋公仔全部都係我影同畫加!
見到佢地出現係本書度我超開心!


*我會在 27/7 1430-1530 出現在書展
到時再正式通知大家啦 ~ ~ ~



爸爸留下字條
叫我寫低a/c no. 比佢入錢
係買化療藥既錢
佢地知我睇到啲字後實會諗 "一陣先寫啦~沖左涼先~"
然後就會唔記得
所以最後寫住 (立即寫下)
我同家姐見到笑左好耐
呢四隻字表現左父母對我失去既信心...haha!
笑完之後,我就唔記得左寫低...
好白痴...haha!


***


今日抽血
血小板又跌到49
不過都好過上次得13
譚醫生唔洗我留院
不過星期一要再拮多次手指再驗
譚醫生病左呢...出唔到聲...
希望你快啲好返啦! 多啲休息!!!


沒有留言:

張貼留言