2008年7月22日 星期二

收養了一只生病倉鼠

前幾天, Tempo在家前的走廊執到著金毛倉鼠
我收養了

但牠身體散發出一陣很強的臭味
毛髮油立立的...更經常抓痕
不過佢食得訓得柯得


我怕佢辛苦
今日帶左佢去睇vet


咁岩妹豬 (朋友隻金毛) 今朝柯血...
又要睇vet, 就同埋Iris (主人) 一齊去診所


金仔 (倉鼠的名字~ heeheee) 原來皮膚有菌
打左針, 要食藥同沖涼
幫佢沖涼好似打仗咁...我要捉佢佢又咬我...我同佢都好驚...
好想佢快啲好返, 可以同美心西餅一齊玩~
美心西餅鬼打咁精神呢...停唔到咁


睇完vet, 我做左保母呢~~~~
因為Iris要返工走先, 我就負責送妹豬返佢地屋企~
好緊張哦~第一次由咁遠地方自己帶住一隻狗
好彩之前係佢地屋企住過、成日同妹豬訓覺
妹豬都肯跟我, 真係乖~~~~~~
>3< 唔~~~~~~~~~呀!!! 鍚哂你!!!


***


我既精神好返八成喇
不過都係攰
但唔洗訓咁多己經好好


1 則留言: