2008年7月5日 星期六

北角 - 東寶小館


曱甴一早已經想帶我哋唻東寶小館食飯
今日我地一行九人唻左啦~~~~~~~


ar fung, dennis, 曱甴
luis, ball, me, 大頭, kimmy, 燒賣

可惜曱甴只係三點鐘先打唻book枱啫...(book枱時間230pm開始至5pm)
己經full哂喇...


我哋足足等左一個半小時!
有位喇~ 由坐低開始,我們只用了45分鐘便把十道菜吃光!!! (包叫菜時間)
超快的說...
因為大家也十分之餓
光說第一道菜,我們把它吃光後,空碟還在不停冒煙...
感受到我們的光速嗎?



我掛住食...波子問有無人有相機影相
我唔出聲扮無,繼續狂食
波子便大聲說 "有人明明有相機係度扮無呀...?!"

哈哈~ 我被迫立即完成手上的奶油蝦...為大家拍照
說是要特別影比ar yin睇, 等佢羡慕下~ haha!



青紅蘿蔔湯 (OK)
沙拉骨 (至愛!)
2 碟xo醬炒通菜 (好食!)
南乳豬手 (好香口~)
椒鹽瀨尿蝦 (正到嘔, 不過我食到一集尾唔新鮮)
泰國奶油蝦 (送面包點汁食, 超級正!)
墨汁鮮魷 (OK, 個咀黑哂)
炸子雞 (好好味呀!)
莧菜煲 (好食! 唔錯~)
豉椒炒蟶子 (超正! 我至愛蟶子 ~)
薑汁涼粉 (送, 佢地話好食, 但我唔食薑同涼粉)


我只是不停吃...完全忘了眼前的白飯和汽水
因為慢左就無得食!
班餓鬼搶得超快! 好恐佈!
結果大頭食得太快...胃痛...哈哈!
仲要比我地寸 "個胃唔受得就咪學人食咁快啦~ 最多咪食少幾舊囉~ 我地無所謂加喎~" hhaa!! 笑爆!


東寶小館

北角渣華道99號渣華道市政大廈2樓
電話 : 2880 9399


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3847


餐牌寫住:

請在1430至1700打電話來book枱
其他時間打來會打到死
如果book不到枱,我們也沒有辦法!

好爆...哈哈!


* 街巿熟食中心往往都有驚喜 ~


沒有留言:

張貼留言