2009年1月20日 星期二

20090119_祖堯村_貨櫃碼頭

阿傑搵我一齊去祖堯村影相
其實係我想去好耐~ haha
順便影埋貨櫃碼頭, 可惜個天較矇
我地都唔識路
係荔景大樓落小巴之後
就行山路 + 護土牆落去祖堯村

第一張是用心之作



白痴之作



以及
纖腰之作~ haha



落護土牆的長命斜
行到最落才發現...沒路了...
要打回頭...



就係呢度...
想試下行引水道落
但真係唔得...可惜



祖堯村都幾得意
棟棟都唔一樣
最高嗰棟係主樓嗎? 哈~
好特別



最出嗰棟
望出去個景真係一流



某校內的catwalk modelssssssss



個樣衰住去攀石, hahah!!!



阿蘇介紹過既尤魚蘇
ok la~ 唔係勁好食
五毫子一條
阿傑玩野, 叫我買五毫子

老闆娘: 要幾多呀?
我: 比五毫子試下先...
傑搶答: 唔係呀五蚊呀!

比阿傑買起左...=_=



被買起後的低B樣



去左南山村品香樓食飯
好一般...好失望...><



見佢蜜桃沙拉骨咁特別叫唻試下
點知只係炸排骨上加沙拉汁...再加幾舊蜜桃
好無誠意!



沒有留言:

張貼留言