2009年1月19日 星期一

無國界野外定向2009

又係免費活動~
(無國界野外定向2009 @ 梅窩)
一個月前ame問我去唔去
但要比九百蚊, 我就話唔去~
前日ame話佢有兩個朋友比左錢但放飛機
所以我就有得去喇!仲叫埋阿傑去tim~
因當時阿傑同我喺狗場, 聽到我有吉位, 就話一齊唻喇~~~
(阿傑係我喺狗場認識既超好義工~)



好辛苦呀...六點半起身...
之前一晚仲要食錯野, 嘔左兩次...(呢朝都仲有嘔)
好彩玩玩下就無事lu~
運動能醫百病!



ame為我地買了指南針, BB, 手套



現場有免費水, 蕉, 和蛋吃



開始去第一個check point
沿途見到呢個景好正
擺埋個人落去, 好似去左日本咁!
啲花同架單車好襯!



check point的樣



啲屋既"家私"好特別
有滑梯~ 又有荷花池~



好熱, 天氣太好了~
啲水好冰涼哦!



兩小時內要回到終點
30個check point玩左十幾個
我地係hea玩, 所以唔辛苦~



喺士多休息
隻狗勁cute



隻貓仲cute!!



好想抱走佢...



終點喇~ 影張相啦~



去check point時, 遇到呢間餐廳
玩完後特地回到此
吃個下午茶
個景太正了~
吃完走到出面沙灘睡午覺...
(真係訓著左...)



好好好多狗呀
呢隻狗勁靚



見到兒時玩物
買了來玩



等船中...
(真係傾梗計, 但好似扮野擺pose咁, haha~)



全部相片攝影: 阿傑


沒有留言:

張貼留言