2009年1月5日 星期一

哈哈哈...(有鬼古成份,怕就唔好睇~)

今晚同家姐去完街
凌晨兩點返到屋企
家姐入左廳,我就行去廚房
突然聽到 "哈哈哈" 三聲笑聲
我就返轉頭問 : 笑咩呀? (我真係以為係佢笑)
姐 "吓...乜唔係你笑咩..."
我 "...我聽到三聲哈哈哈..."
姐 "...我都聽到喎..."


..........呆左半秒...我就對空氣問 " 係咪有野要幫手呀...如果你友善啲我ok ga..."


然後我襯家姐未訓拿拿林沖涼...驚驚...>_<
今日晏晝先同家姐傾開呢類鬼古
我話我一生人應該試一次 "幫鬼"
如果佢地唔用恐怖形式出現...我相信佢地同人類係可以做到朋友
互相幫助...我希望會有咁既一日...


聽我家姐講,好耐以前,我表姐成日見到有個女人 (嗰啲) 出現
唔記得佢用咩形式話比我表姐知,叫佢去大球場附近一塊地下面
掘返佢個"塔"出唻,放去一個指定地方
我表姐真係去搵,真係比佢搵到...仲幫佢葬埋...
結果嗰排佢買馬成日贏...哈哈~


21 則留言:

  1. 你表姐件真人真事...........
    真係都幾恐怖喎!!
    如果你我一定恐嚇到死死下呀!!
     

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~~~
    又會咁嘅

    回覆刪除
  3. 好似亞視英文台做個套"零感應"咁......

    回覆刪除
  4. 我小時候都成日遇到"他們"
    不過他們未試過是想找我幫手
    我也認為如果他們是友善及不是恐佈的
    我也覺得可以和他們交個朋友及幫幫他們

    回覆刪除
  5. 開心‧女人 Angela2009年1月5日 下午2:29

    你講真架 ? 平時無做壞事 ,應該見到都唔驚掛 .

    回覆刪除
  6. 個句哈哈哈係唔係隔離屋個電視機D笑聲呀?唔好生人唔生膽,自己嚇自己啦~

    回覆刪除
  7. 下...不過如果真係去掘.......點同D 屋企人解釋呢 ???
    我怕我D 屋企人話我低能 WOW ....

    回覆刪除
  8. 咁即係呢個世界真係有鬼!? 我真係好希望有呀,因為我好希望可以再見到我阿爸,
     
     

    回覆刪除
  9. 你表姐個時點解吾買六合彩--

    回覆刪除
  10. 你問完佢有冇o野要幫之後...... 佢有冇咩回應俾你呀?
    [版主回覆01/07/2009 01:05:00]無喇~~~~

    回覆刪除
  11. 哈哈哈!!!!妳睇下妳後面!!!!!!

    回覆刪除
  12. wow, 好正喎 我都推介一個好blog比大家, 好正, 大家睇睇 Coupons Follow You

    回覆刪除
  13. 如果幫到佢都好0既

    回覆刪除
  14. 你家姐好勁喎....

    回覆刪除
  15. 嘩, 毛管都棟哂啦......

    回覆刪除
  16. 你千祈唔好諗同佢哋做朋友呀, 我好多年前就係有咁既諗法, 差D連命仔都無埋呀!
    [版主回覆01/07/2009 01:04:00]你個故事係點加? 好想聽吓呢~~~~

    回覆刪除
  17. Yeung Kui,Kenneth T2009年1月6日 晚上10:46

    人同鬼係唔可以太接近的.會對在生的人有影響. 我自己小時候有能力感應到這方面的事,而且是經常感應到,那時的身體也比較差,而且心理上總會有點不安. 隨著年紀大了,這方面的感應能力慢慢減少,反而覺得心理上比較舒服.

    回覆刪除
  18. 睇完毛管凍呀~~

    回覆刪除
  19. 好心係有好報的 我喜歡這一句:【 如果佢地唔用恐怖形式出現...我相信佢地同人類係可以做到朋友互相幫助...我希望會有咁既一日... 】

    回覆刪除