2009年1月2日 星期五

史納莎急急急搵主人 (己被好心人 "阿傑" 領養!YEAH!)


之前話有隻史納莎急搵主人
個暫託無通知我地就送左去spca
最後我朋友救返佢出唻
而家由我朋友暫託中
但呢隻狗同佢屋企嗰兩隻史納莎夾唔唻...
就唻 " 家變 " 喇...
所以又急搵主人中...


有好心人願意照顧佢嗎?
但要有心理準備,隻狗己經十歲以上
開始甩牙...
但佢好定好乖 (或者係因為太驚..同埋轉過好幾次環境的原因吧...)


狗狗己打晶片,改晶片資料是免費的

希望可以快啲有人照顧佢餘生
你會得福的!!!


*有意者可用私人留言留低聯絡方法,謝甚!



7 則留言:

  1. 我是内地人
    我有意。
    我的联系方法: whl4254812@yahoo.com.hk
    小琳你好有爱心,我还是你的支持者。
    你的自传我特地叫我的香港朋友买了一本。

    回覆刪除
  2. 以經年級好大了..........................
    希望佢會搵到真心可以養佢既人!
    直言我收養吾到佢!

    回覆刪除
  3. 想請問狗狗是仔仔定女女,懂得大小便嗎,会否亂吠??

    [版主回覆01/03/2009 00:01:00]男 應該懂大小便,因到了新環境總要點時間熟習,開頭可能要給多點耐心... 沒有吠, 但有時候會叫 , 但有可能是因為暫養人家中有別的狗所致, 原因不明~

    回覆刪除
  4. 雖然我也是不能養(傢人問題)但我也希望他會找到一個真心愛護他的主人

    回覆刪除
  5. 我好想照顧他,可惜我正為搬家而煩腦﹗希望他盡快找到新主人啦﹗

    回覆刪除
  6. 我有意思養牠,但我來緊幾個月有戲開,我怕我冇時間照顧牠.......
    牠要唔要每天陪牠玩呢?如果只用每星期陪牠玩玩的話,我都OK既......

    回覆刪除
  7. 改晶片資料是免費 ??
    咁即係個狗主都願意比人.... ??
    好心啦....狗狗都咁大年紀LAW......唉...都唔怕養多幾年啦.

    回覆刪除