2009年1月9日 星期五

國家跳水隊表演

我先以身作則!
今晚我在家樓下執了兩張床褥!
希望可以幫到啲狗狗!
很重呢...仍在想...應如何運送....
但其實未問佢地會唔會要
如果真係有用,的士錢方面當然無問題!
狗狗的生命是無價的!
錢可以再搵過嘛! 狗狗凍病左好辛苦加... ><


***



小珊有免費飛
出於好奇,便和她去了看國家跳水隊表演~
$350 坐位哦! 靚位!
又有跳水又有韻律泳
提供了兩小時的 "目不暇給"
哈哈~正正
郭晶晶很有型
小鵬很酷~~~



蠻多人的,八成滿座



出場喇!



主持和得獎觀眾玩悶悶遊戲時
隊員都在旁熱身~
倒立也是熱身之一呢!
酷!!!



今天和小鵬的距離超級近!
還有和我的eye contact ! wowoowoooooooooooooo
(有兩次eye contact哦!! yohoooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!)
如果是陳一冰,我一定尖叫 Scream!!!!!!!!!!!!

觀眾席有周麗淇和楊思淇呢



今次有很多翻騰表演~~~~~~~~~



跳水孖寶



玩野表演



超美的swimsuit
超完美的表演
O哂咀



"掉"禮物比觀眾,散水~~~



到廟街食左沙拉骨, 炒蜆, 羊腩煲, 紅燒豆腐, 煎蠔餅
五個餸耶!!!!!!!!!!! 超好味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
但別以為兩個人食,其實有五個呢~
但...我和小珊都知道...即使只有兩個人,也會叫這五個餸...
因為我們都愛吃~~~~~~~~~~~~


13 則留言:

  1. 國家運動員背後嘅辛酸真係不足外人道,需然表面風光有十幾人,其實成功過程中有好多好多其他人唔知嘅慘痛經歷。見到佢地而家好似馬戲團0甘要四圍表演,真係唔知對佢地係好定唔好啦...
    [版主回覆01/09/2009 09:48:00]當做宣傳啫,點都有啲用啩...

    回覆刪除
  2. 有得看國家隊表演真係好正呀!!
    我都好想去睇呀!!
    如果有埋佢地既簽名會就更加正喇!!

    回覆刪除
  3. 好羨慕妳同小鵬零距離哦.....我流哂口水啦...

    回覆刪除
  4. 你好有愛心啊!我相信d狗狗一定會感受到!

    回覆刪除
  5. yea ~ hope they will find the useful of it ~
    they look cool ^^ i also wanna watch those :P but never ~ and u have a good seat ~ that's great !!! and free tim !!! super great !
    yea ~ i think everything like those dishes !!! but ..... what is 沙拉骨 ???

    回覆刪除
  6. 小鵬啊......靚仔到暈呀!!!!!

    回覆刪除
  7. 係咪好正丫.. 我都想睇下... 好似好多人睇... hkd350 都值得啊...
    又上左新野,, 有時間黎睇下啦...
    http://hk.myblog.yahoo.com/cocolala123@ymail.com

    回覆刪除
  8. 其實你可以book d 客貨van,, 會比的士抵d架,,, 同埋佢地會幫你搬埋(或者要加少少錢)
    的士個車尾箱都幾難塞倒2張床褥啦,,,
    [版主回覆01/09/2009 15:43:00]我都有諗過呀~ 但我得兩塊床褥仔...唔知會唔會好奇怪...

    回覆刪除
  9. 哇...你就好啦,我都諗住去睇架,不過買吾到飛- -可惜""

    回覆刪除
  10. 加油呀小琳,依霏誠心祝福妳~

    回覆刪除
  11. 跳水队咁劲,直头喺中国嘅梦之队

    回覆刪除
  12. 超正的 表演啊~

    回覆刪除
  13. 小鵬啊!! 好靚仔.. 你就好啦,我好遲先知佢會黎,所以買唔到門票/_\

    回覆刪除