2009年1月11日 星期日

鯉魚門尋狗仔~

去左鯉魚門尋狗仔
(之前我抱住隻狗仔個篇日誌嗰隻狗BB~)
但唔知去哂邊...
只見有隻狗仔被個小朋友放左落單車籃
車住佢周圍走...好似好開心咁~
但佢係被個白色膠袋包住個身
可能驚凍親...好可愛~
但見到佢有人鍚,我都好開心~ 真係好開心~~~~



隔住個窗,有點矇,但不失味道吧~ hehe
今天最愛照片~



但亦都見到唔開心的一面...
個籠入面有幾隻兔仔...
個樣勁唔開心...都唔知係養定虐待...勁想帶走佢地...>.<
放喺天台,環境惡劣...
各位有愛心人士...我應唔應該採取行動???



知唔知我食梗乜??



陪我周圍行的小子



就是吃這個喇~~~
小學時期一日一條!
問阿媽度五毫子買!
最愛吃的提子糖!
而家仲賣梗五毫子囉! "Unbelibulu!"


仲食左媽咪面同戒子糖~~~



Iris話捐被褥活動反應很熱烈!!
多謝哂大家! 希望各位熱心人士能夠keep住你地份熱情!!
仲有好多好多被遺棄動物需要你們既幫忙加!!!
多謝哂!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言