2008年3月15日 星期六

20080315_為好友整的cake


最近的夜晚及星期六日多數都跟小珊及劉生stick埋一舊
知道他倆都愛吃cheesecake
就算我個人wing wing地...(因為我又開始食返啲會暈同嘔既抗生素)
今朝我都一早九點就起身整cake!
你睇我幾鍚你地吖!! haha!!!


小珊第一個食, "嗒" 左好耐先同我講好食! 嚇死我喇!!!
我好驚整得唔好味呢!!!



上圖: 呀劉生你呢副係咩咀臉呀?! 好難食呀?!?!!?
下圖: 小珊偷食被發現表情!! 哈哈!!!


影無聊相, 笑到肚痛


 <<劉生矇了眼! 破壞左張相! \__/



3位國家領導人 : 同志們, 好, 很好, 做得好! (國語)



唔洗講都知我地扮梗咩人啦...哈哈哈!!!
無嚇親大家吧...其實我從來都沒有說過自己是個斯文人哦!!!


沒有留言:

張貼留言