2008年3月22日 星期六

機動警察figure

 好型!!!
  去死啦 Herman Liu!!! XD


好好好好....好耐無去旺角睇公仔
今日行左成日...攰爆...


我淨係買左隻 "機動警察" figure
其實最想買係 "魔動王" figure囉...不過度度都賣哂 lu...


Herman就買左一set叮噹月刊
好鬼靚加! 不過我無影到相



仲未死?! 等我再補多槍!!


*****


唉返到屋企
呀媽見到我買咁多野返唻...(因為herman啲書放哂係我度...三大袋!)
就用勁差語氣話我 "又買咁多野返屋企?!"
跟住又話 "見到屋企咁多野就煩呀!"

咁屋企又唔係大
住成4個人
你又成日唔捨得掉啲野
屋企多野都好正常
我見到啲衫都覺煩
一大堆衫十年無著過又唔掉
成日話 "廢事有一日想著又搵唔到"
但係你次次都係著個幾件囉...=_=

點解你次次都係咁? 你唔可以先問一下 "你買加?"
或者語氣好少少, 問 "做咩買咁多野呀?"


獲獲都係咁, 我個人真係好 "著"...
開開心心買玩具返到屋企...灰哂...


沒有留言:

張貼留言