2008年3月22日 星期六

訓屎左既貓貓~~

發生啲咁既事
咁我不如講下我啲辛苦野啦

之前肺膜炎係好返少少, 無咁痛
不過我上半部份成個背都好痛
吸氣深啲, 笑得勁啲都會痛
訓覺晚晚都訓得唔好
又唔知做乜日日九點就會醒
(呢啲我無理由日日都講一次吧...)

昨日開始飲中藥
今日個頭又痛又暈
食晚飯時仲有啲想嘔...
不過因為去左姨媽屋企食
唔好意思嘔...我頂住了...哈哈~


估計係啲中藥未適應吧...


***


我之前有打算搵part time做
不過打消了, 並唔係因為我身體支持唔住
而係我會變左經常請假, 會煩到人
既然我唔係等錢開飯
大家都唔太agree我返工
因為我一返工又會有機會唔開心
最重要係唔記得食藥...
飲中藥又早晚一碗, 時間夾唔到
...好多因素

(當然如果唔好彩我係經濟支柱, 我就會頂硬上!!)



***


以下的貓貓會讓大家笑得很甜的~ Enjoy



好似隻貓仔咁
訓到傻更更
訓醒又乜都唔記得啦~


1 則留言: