2008年3月24日 星期一

開始喜歡太極了

學太極有進步了!


雖然不是 "師父" 說的話
不過我真的自覺進步嘛!! 哈哈~


之前都學得很慢...
要 "師父" 做很多次才跟得上...
(他是個 "零耐性" 的人哦!! haha~)
但今天, 他說了一兩次我已經跟上了!!!
而且我感到我的 "氣" 強了很多!!

好有滿足感呀!!!
"師父"!!! 你要比心機教我呀!! 唔好放棄我呢個劣徒!!!


( 次次聽到你讚我 "hm...much better na..." "呢個打得好~" "hm...good..."
我都好好好開心加!! )



***
 
夜晚去左 "扭蛋Show"
無野睇囉...又唔係特別平...
去旺角睇好過...


1 則留言: