2008年3月25日 星期二

與小珊hea的一天

今日同小珊hea左一日
去左鰂魚涌公園練左陣太極
係蘇豪東食lunch
搭船仔過鯉魚門哂太陽吹水
再搭返船仔去佢屋企
我就訓著左...佢就唔知係度做乜...
哈哈~



原來我訓著左係會微笑...好驚呀...
以前都有聽人講過, 今次小珊偷偷地影埋相...
我信喇...我估我可能發梗 "甜夢" !!!


 << 無聊, 扮驚...


之後興之所致想去唱k就唱k...



雖然Red Box啲野唔好食
但多好多歌唱喎!!!
唱極都唔完!!!
唔洗旨意我再去CEO!!



我地個樣勁可憐...
(嗚...無人同我地玩呀...)



1 則留言: