2008年3月17日 星期一

太極

這2個星期日都在學太極
感到很神奇呢~
以前在外找人用氣功為我醫病我都沒有感覺
但到自己學太極
雖然動作很慢, 時間又不長
但也會出汗, 感到很熱
第一次做完後, 回到朋友的家
他們突然說feel到我身體散著熱氣!
我立刻感到勁與奮追問 "咁我而家要點做? 我可以點利用呢道氣?!"
直情以為可以用來打功夫...哈哈~
結果沒有...朋友只叫我散下步散左佢算了...失望...哈!


但前天開始我感到身體有好轉
胃口好了, 又容易入睡, 最奇怪是早上九點我會準時起床...
雖不知道是否有關, 但既然沒有害, 我會繼續學下去
希望到下次照scan時可以有好轉!!!


 


*多多多多多謝Herman!!!


沒有留言:

張貼留言