2008年3月22日 星期六

這個日記開始不屬於我

我只會刪除在我日記賣廣告的留言
其他的, 你們喜歡說什麼也可以


我愈來愈不喜歡用這個日記了
因為有屋企人在看
也有太多人在看


唔開心的事
大部份我都寫到我的私人日記去了
這裡剩下的
就只有我跟朋友開心的事


我和家人的事
你們可以給意見
但不應該用鬧吧?
畢竟你們看到的就只有這麼一篇日誌
每一天對著我家人的人是我


我不會恨我的家人
但我明白到屋企人唔一定夾
我煩厭的, 是每次也不問清楚便先向我發火
我明明沒有做錯事, 為什麼要被鬧了?


其他的事我不說
我把昨晚的情況清楚說一次
我回到家, 把東西放到地上
當時只有家姐未訓
我跟家姐說東西是朋友的, 看時要小心
爸媽都睡了
我去toilet
一出廁所門, 媽咪原來起左身
見到我第一句就鬧 "又買咁多野返唻?!"
同時聽到家姐對媽咪講 "哎吔都叫左你唔好問咯"
我亦忟憎地答 "唔係我加!"


事情就是這樣
我亦沒有修飾我的說話部份


間唔中一次, 可以接受
日日都係咁, 是否出問題了?


 


有時候我會幫屋企執好多野出唻掉
我一邊揀啲野出唻, 媽咪一邊逐件逐件問我 "呢件做咩要掉呀?"
我要逐件逐件解釋掉的原因
我掉衫, 佢又話呢件仲可以著, 又話呢件係名牌...
媽咪...啲衫十年無郁過...
就算係名牌...但有個 "枕頭" 係膊頭, 點著?


大家都知道呀媽多數都係煩
我都知
我都只係係我既日記裡面 "sun" 下
大家唔鐘意見到
我咪唔寫


仲有之前有個叫 "BB" 既Blog 友
你用私人回應鬧我
話我扮可憐, 發明星夢, 想入TVB做明星等

1) 我做任何訪問及返電台都無錢, 我只係想留多啲回憶
2) 乜你覺得我呢一個粗魯, 有時會講粗口既女仔做到明星咩?
3) 如果我想做明星, 我做乜唔日日化行粧? 做乜唔著到成隻雀咁?


我做錯乜野?
-我只係寫下日記, 日記上左人氣榜唔係我控制
-訪問係人地搵我做, 唔係我自己求返唻
-電台主持係因為人地有個主持走左, 急需人先搵我
 -TVB offer part time job(未開始) 比我, 都只係想幫我, 等我搵少少錢唔洗做寄生蟲
 -TVB 想我的part time job用video形式, 但我說我不想上鏡, 用文字得唔得, 但佢地話咁用相既形式, 再加少少video, 無咁悶。一人退一步, 所以我ok 了, 人地幫我, 我總不能話哂事


有無人睇到呢度覺得我寸?
我只係講事實, 我唔係講大話
我一早預左會有人唔鐘意我
我keep到咁耐先有呢種人出現我已經好滿足


 


這裡一開始運作
我什麼都會寫
什至連粗口也有出現
現在我已經不敢了


因為這裡一早已不只屬於我


Dr. Mok曾經跟我說 " 活在公眾眼睛下是有壓力的 "
我當時還答 " 不會啦~ 我不會受人影響的 "
有人生經驗的人, 說的話總不會錯。


沒有留言:

張貼留言