2008年3月29日 星期六

FYK師生Dinner

等左呢日好耐喇!!
終於都攪到 "FYK師生Dinner"!!!
雖然好可惜好多人都唻唔到
不過都好開心!!
好快我地又會再攪加喇!!



上面既係我既至愛 程Sir!
係我就走既時候佢做左副校
走左之後就做埋校長~
不過而家退左休lu~
好好好鐘意佢!!
因為佢勁好人!
又玩得又講得笑!!!
仲要係做梗副校既時候已經可以喎!!!
哈哈~好得意!!!
你睇我捉得佢幾實!!!
因為Chorman要同我爭程Sir呀!!!
XDDDDDDDDDDDD



李Sir應該無教過我 (但佢話有...), 我今日先知原來你講野都幾好笑~haha!!!


Wow~ Au Yeung Sir你啲鬍鬚好有型~ hahaa!!




左邊 Miss Cheung係我Form 4,5 班主任~ 又係好鐘意佢
(多謝你份Gift~ 還有沒有出席的Miss Chan)
右邊 Miss Wei 無教過我, 但發現原來你係好好傾~ 呵呵~~~



教Music既Miss Chan~ 多謝你送我的CD ^ v ^


*****


好攪笑...
埋哂單...老師走哂之後...


個個都嗌 "唔夠飽!! 好肚餓!!"
wakakkkakkaaa!!!
結果上左Cafe再食再玩
唉又玩到咁夜tim...
對住你地真係命都短幾年!!! 哈~



Wendy個樣好迷...哈哈~



** FYK同學注意!! 有人約到Miss Ip (B班) 四月食飯!!! 大家準備喇!!!


沒有留言:

張貼留言