2006年10月19日 星期四

*~1872905 架勢堂 Sweet Dream Wednesday~*

今個晚上
我同B一齊聽架勢堂
係喎...今日Sweet Dream Wednesday wor...
上個禮拜佢話佢打過上去但唔通
所以今日我就叫佢, 你而家打啦~
但佢話今日唔係時候囉~haha

最後佢都好願意咁打, 真係唔係我迫佢加!
又打得通喎...又比人簡中喎...
跟住903就打比我問我有冇時間
哎吔...我好鐘意森美加...
要同森美講野..諗起都緊張...
wakakkakakka!!

就係咁...
佢就係呢個大氣電波中
say sorry to me na...

唔記得同森美講我好鐘意佢!!!
失敗呀!!!!!!!!!!!!!!!!
===================================

聽梗個時...有d人同時MSN我囉...
wakkakak!! 比其他人聽到tim...火羅哂!!!


7 則留言:

  1. 你讀cie ga?我communication ga, 不過我冇返學喇...and whats yr name in fdster???

    回覆刪除
  2. 我o向fdster個名叫 Alman the Keeper
    我唔係呀… 我之前係在bu讀degree o既體育
    而家就o向健身中心做緊
    點解而家冇讀o既?
    唔like?定係工作呀?

    回覆刪除
  3. 特別原因讀唔到, 都唔係唔想既...我都識識地有個人係體育系,不過係度公開個名又好似唔係幾好...哈哈~由佢啦都係^^

    回覆刪除
  4. 哈哈~我都冇返工, 因為特別原因返唔到, 遲d會再返番, 係part time sales

    回覆刪除
  5. 怎麼你的blog一個網誌也沒有???

    回覆刪除
  6. 因為我還未開始去寫吧… 其實我的生活也沒有什麼特別 不是上班下班就是去踢足球了…

    回覆刪除