2006年10月23日 星期一

魔蟲口入/心理治療

 今日睇news見到, 好靚呀!
http://users.skynet.be/J.Beever/index.html

 都係今日news, 笑爆...日本真figure同中國既假figure!!!

 @ 太興

B走堂, 唻左接我~去左沙田買魔蟲口入
半年前係台北我地已經見到呢套戲上梗
個時都好想睇...叫做"撕裂人", tralier超級核突!!!
今日終於有得睇喇~個packing入面仲要有幾條蟲蟲形既相...
我話返到屋企你比塊面我...我要你扮比蟲蟲入侵!! wakkkakak!!!

跟住我肚餓去左太興, 食個Tea~
我提B係咪夠鐘攞車, 佢一睇, 仲有四分鐘!!!
佢乜都唔講就衝左出去!!!
但我仲未食完!!自己坐左係度...= =
之後我玩佢, 我話我係太興比人問我 " 你男朋友做咩走左出去?你有冇事?"
我仲話佢地冇收我錢, 因為我比男朋友拋棄!!
wakkkka!!!佢信囉!!!係咁問我跟住點
但又係咁話"係唔係加...我唔信!!"
唓你唔信就唔會係咁問我跟住點啦!! hahaha!!!

套野真係核突到想嘔....睇完就送我返屋企
不過佢今晚唔可以係我度食飯
因為今晚開家庭大會
大家姐特別為此返左唻
但...家姐好好笑...佢話唔知點樣開始個討論話題好...哈哈!!!

媽咪介紹左個伯伯...佢係讀梗心理
佢話想同我傾下計
希望對個病有幫助
由於係第一次傾, 所以好皮毛
佢首先教識我呼吸, 同學識點去放鬆
有時間就諗下由三歲至今
有d咩事係令我好深刻
每次諗起佢,個心情都會有動搖既
諗到就下次話佢知

我都好相信, 要醫好自己既心理問題
問題既根源係好重要
一定要清楚你自己係因咩事而變成而家咁
先至可以完全解決

呢排我係我既生活裡面學識左好多做人道理...
點樣去對待人, 人地又舒服, 自己又有得著
就算係人地唔岩在先, 只要我對佢有禮貌
佢都會即刻收火...對返我有禮貌
何樂而不為呢???
==========================

Ming~ Welcome Back!!


3 則留言:

  1. 太興? 係唔係西灣河呢

    回覆刪除
  2. nonono...我又點會走到去西灣河??哈哈~係沙田中心呀~^^

    回覆刪除
  3. 套戲都算唔錯

    回覆刪除