2006年10月25日 星期三

反港男打油詩

反港男打油詩 copy from 都市日報
我覺得最近呢個話題真係好有趣!!

娶個北妹容乜易   當你老細來服待
問你攞錢若遲疑  走起上唻話咁易
咪話人家無情義  其實係你咁白痴
話啲港女好自私  你地何嘗知一二
無能港男咁低B   要啃得落非易事

====================================

以下Copy from Easyfinder, 訪問左三個女仔, 好認同佢地呀我~

Yan 對 自 己 狂 使 男 友 錢 , 自 有 一 番 理 論 ︰ 「 你 唔 好 覺 得 我 恰 佢 ,

男 人 有 錢 就 會 身 痕 , 我 好 清 楚 佢 財 政 狀 況 , 平 時 我 會 睇 定 有 咩 鍾 意 , 到 佢 收 入 較 高
月 份 就 會 叫 佢 買 畀 我 。 一 來
阻 止 佢 作 反 ; 二 來 等 佢 唔 使 畀 咁 多 錢 佢 阿 媽 。 」

我的意見: 岩吖~有錢就會周圍溝女!不如一齊食左佢好過啦!不過我又唔會咁大貪攞佢d錢唻買貴野囉, 始終行街時要買自己想要既野, 根本唔關佢事, 點好意思要人比...

Yan 是 典 型 「 港 女 」 , 看 似 橫 蠻 無 理 、 貪 慕 虛 榮 , 原 來 曾 經 受 情 傷 。20 歲 時 , Yan 便 深 愛 了 一 個 男 人 , 甚 至 不 介 意 「 貼 仔 」 , 可 惜 遇

個 負 情 郎 ︰ 「
佢 搵 唔 到
做 , 我 唔 介 意 有 錢 齊 齊 使 , 但 竟 然 俾 我 發 現 佢 一 腳 踏 兩 船 , 我 覺 得 係 自 己 太 蠢 。 」 自 此 , Yan 對 男 人 的 態 度 就 開 始 180 度 轉 變 ,
害 怕 受 傷 所 以 要 先 下 手 為 強 , 她 認 為 「 港 女 」 出 現 「 係
男 人 自 己 」 。

我的意見: 呢個經驗我都試過, 的確係有左個陰影...= ="

18 歲 的 Jenny 認 為 內 地 女 子 樣 靚 身 材 正 、 溫 柔 體 貼 , 「 港 女 」 完 全 冇 得 比 。
香 港 男 仔 唔 只 cheap , 仲 要 冇 腦 !

啦 , 大 陸 北 姑 都 係 諗 住 可 以 嫁 香 港 先 睬 你 咋 ! 」 Jenny 覺 得 港 仔 只 是 自 欺 欺 人 : 「
港 仔 因 為 冇 錢 又 唔 上 進 , 對 住 賺 錢 能 力 高
『 港 女 』 自 然
自 卑 。 但 返 大 陸 就 唔 同 , 千 零 蚊 已 經 可 以 做 大 豪 客 ,
成 日 話 香 港 女 仔 咩 都 要 男 朋 友 畀 錢 , 係 因 為 佢 畀 唔 起 , 我 就 唔 信 佢 北 上 大 陸 , 食 飯 睇 戲 會 叫 北 姑 夾 錢 啦 。

我的意見: 上面d女仔咁惡毒, 港男咁蠢...邊夠佢地玩吖...

對 「 港 女 」 的 批 評 , 其 中 一 項 是 「 因 過 度 減 肥 而 導 致 營 養 不 良 , 胸 部 比 男 人 還 要 小 」 。 17 歲 無 業 的 阿 Carr , 5 呎 2 吋 高 , 100 磅 身 材 超 fit , 但 她 還 想 再 減 多 10 磅 : 「 我 目 標 係 90 磅 。 」
其 實 Carr 減 肥 前 有 115 磅 , BMI 指 數 ( 標 準 身 形 指 數 ) 合 格 , 但 仍 被 身 邊 不 少 男 性 朋 友 取 笑 : 「 佢

會 叫 我 『 減 肥 啦 』 , 我 都 冇 乜 點 嬲 , 始 終 我 都 係 有 肉 。 」 上 月 她 便 開 始 減 肥 , 終 在 一 個 月 內 減 去 15 磅 。
對 於 不 少 港 男 批 評 「 港 女 」 勁 減 肥 , 她 就 覺 得 激 氣 : 「
其 實 都 係
男 人 覺 得 女 仔 要 瘦 , 家 成 個 社 會 都 話 要 瘦 , 周 圍 都 係 減 肥 廣 告 , 邊 個 女 仔 敢 肥 呀 !

我的意見: 係喎!!成日笑d女仔呢度肥個度有肉...到瘦左又話人地冇肉...低能!!!講野負下責任啦!!

29 歲 的 小 依 : 「 話 香 港 女 仔 係 拜 金 主 義 , 但 你 睇

, 香 港 周 街 女 仔 唔 係 用 LV 、 Gucci 就 係 Fendi , 如 果 人 有 你 冇 , 就 好 似 唔 入 流 , 情 況 就 好 似
男 人 點 都 要 買 隻 勞 傍 身 一 樣 , 佢
( 港 男 ) 冇 資 格 批 評 人 。

我的意見: 個個港男都自我中心, 自己唔敢承認, 只係識得話d女仔, 白痴!!!


1 則留言: