2006年10月20日 星期五

QM Bone Scan/頭痛死人!!!

呀...晨咁早就起身...
今日三姑姐陪我去呀...
八點半就去到QM報到
打左支針, 十一半再返反去照野
我地落返上環食早餐
爸爸都唻左喇

係大家樂撞到edward同大佬 (我以前公司既Sales)
家姐同我講佢地都好擔心我
所以我走過去同佢地講左幾句同埋多謝佢地
不過冇講多謝乜野
因為我係多謝梗佢地無形既關心 ^^

食完野又夠鐘返去喇...
個Scan照二十分鐘咋~好野!
照完就同二家姐係寶湖飲茶
好飽...呢餐已經係我今日既第三餐!!!!!!!!!!!!!

跟住返屋企喇...B就同左佢媽媽食飯同睇醫生....
我而家就係係度等梗佢過唻喇...
呵欠.......好眼訓呀...Zzzzzzzzzzzzzzzzz
==================================================

好頭痛...希望只係因為我唔夠訓啦...個腦千萬唔好有事呀...>_<"


1 則留言: