2006年10月19日 星期四

*慶祝一天*

B放學上左唻我屋企, 見一見我, 就去左教琴
我就係屋企dowdload返昨晚個架勢堂^^

落左堂佢就接我, 去左同佢媽咪飲茶
第一次同佢媽咪講咁多野...因為...
我地係度傾梗我個病, 佢媽媽想幫下我
所以我地先有咁多野講...
不過比我發現, 佢mama雖然cool爆, 但其實都好好人~
走左之後, 佢醒起有野要提我, 都會再打比B叫佢話我知

飲完茶, 我地去左IFC watched "WTC"
麻麻地啦...唔係我expect個樣野

睇完就出左TST食dinner
第一次去金水食sushi


都幾好味~同我鐘意既板前有得比 ^^
不過我地食到尾聲又鬧交...
佢係有tum返我既...不過我唔係妹妹仔...
唔係拖下我手仔就可以tum得返我
我係要解決左個問題
要佢明白乜野叫唔岩
做錯左要識得認錯
不過呢番說話我講左十萬九千次
...佢都係聽唔入耳............


*好多好多人話我地好似樣, 好似餅印咁...真的嗎??? 什至有人話我地眼耳口鼻都一模一樣喎...


1 則留言: