2006年10月12日 星期四

凌晨 - 鬧交

今日晨早的凌晨...算唔算鬧交呢其實...???

每到問題出現而又解決不了
就要其中一方讓步
我亦好明白你唔讓步既原因
只不過我都有自己唔想讓步既理由
所以無論點
我都會試下問/要求你
可能會有個機會你係肯讓步
最後係沒有啦...
讓步的是我
辛苦的是大家

最後
當冇事發生過
大覺訓
到第二朝就會冇事

這就是在他本人認為最好的相處之道 -
"是是但但"
攪到我都變得"是是但但"了

我好唔開心...好辛苦...


2 則留言:

  1. 講真兩人相處,就是大家都要互讓

    回覆刪除
  2. 如果時間只是線性的,那怕在那一刻開始認識你呢?
    nice to meet you。

    回覆刪除