2006年10月11日 星期三

周書正中醫/搬屋提議^^

晨早九半去到北角睇中醫,今次係第二次睇佢,爸幫我攞左number先,但姑娘話要十一半先有得睇...@_@
同爸食早餐,順便試下撞上去黃雅各中醫間office,地址係上網搵到,但電話打唔通...加上...一個HKU Doctor竟然會係新都城大厦睇症?!??!!?! 唔係啩...所以我都係抱住"佢應該搬左加喇..."
但上到去,門口真係有佢個名牌喎!但冇人應門囉...><
我成家都搵得你好急呀...好想你幫我睇病...希望你可以幫到我...

失望地行返去周書正中醫度,十二點先到........= = 七包藥,多謝七百大元...
呢位醫生講既一番說話比左好大希望我,你幫我唔到,我實會係你面前喊!喊到你內疚為止!!!

返到屋企爸即刻煲藥喇...B上左唻陪我,跟住車我去佢度過一個下午,因為我身體不便,唔可以出街...應該係話唔可以係條街行太耐...>< 所以呢段日子唔係係自己屋企就係去佢屋企...我都好想shopping ar!!

尋晚B提議叫我搬過去佢度住,哈哈~想睇下住係佢度個病會唔會好...因為我地懷疑我間房有"野",傻啦~我呀爸呀媽點會比我搬呀~哈哈!!

=============================

我今晚很生氣!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言