2006年10月23日 星期一

拆床/IKEA

講返星期日22 Oct 06先~

今日過得好開心~^^
全家人係屋企大執~拆左張舊床
再安返張新床~不過我冇能力幫手...
所以就係房出面執下其他野...= =

 新床~成個過程都好好玩!! 原來我地間房一清哂d 野出唻係有咁多...= =" 但呢度只係冰山一角...

攪到五點左右, 我出左去陪B食野, 因為佢四點幾先起身...
去左大婆食, 食到勁飽...但跟住落唻我地就要去九龍灣同我屋企人食飯喇!!
我地全家去左IKEA,想睇櫃, 睇中左後就去左食飯先
哈哈~食飯個時好開心^^BB 同家姐男友都係度
今次係第二次見家姐男朋友, 原來佢都好風趣~

 食飯~家姐影的^^ @ x翠拉面小籠包 (我望左呢張相好耐...我諗除左我雙眼大小小同面肥佢小小之外...其他地方都好似...特別係眼以下...@.@)

食完又再去IKEA, 今次終於買到個櫃喇~^^
我同B就係度好無聊咁周圍坐...
十點先返屋企呀我地...
返到去我地仲要執埋野先訓得...

**仲有其他相在album中**

 


沒有留言:

張貼留言