2006年10月18日 星期三

打架...

條八婆呀紫sms B, 話佢係又一城
我即刻怪B la...因為佢改到個時, 好似想即刻delete
到我問佢時又話佢只係想reply...

我當然係keep住個mobile
但佢係咁要我比返佢
唔比佢就黑哂面
最後我地好黑面咁行左去維園坐

鬧起交上唻...
我死都唔比電話佢,話佢一搶我就打爛佢
最後都比佢搶左
我打佢
佢話要執返blueteeth
行左出去, 我驚佢係走
我再打佢, 佢就擋我, 仲fing開我
我隻手超痛, 好似要斷咁
我大叫, 佢執完返唻問我有冇事
我好驚...我打佢...
佢就唔敢掂我同時係度不停解釋
我好唔開心...失哂控...
佢開頭都唔理我, 由我係度叫"好痛好痛..."
最後佢先理我...
我坐左係地下...佢陪我
我個時好驚...唔知佢係邊個...好似另一個人...
攪左好耐.........

最後因為要去睇黃子華同埋唔想家姐擔心
所以我撐住...
去左toilet洗面
打的去E館
我迫條仆街打比呀紫鬧佢
不過佢好冇用...唔識鬧人...
就迫佢sms..........

睇show時,我地好左小小啦...
但完show後又變返之前咁
係巴士上, 我又喊..
之後係公園傾清楚...又喊...

打架時, 佢跌左飛行琪,我跌左tamama earrings.............


沒有留言:

張貼留言