2008年12月4日 星期四

AIA 分享會 "The Tough Get Going"

好開心既一日!
受到 AIA 既邀請出席是次分享會活動
其實呢日係佢地既活動, 叫 "Kick Off Seminar 2009"
由朝早 0900 至到 1800, 我只佔其中一個環節
我 1230 去到, 同佢地食lunch
不過...原來guest係被分開同其他guests及高層食飯
我呢位小巿民, 覺得眼前看到及聽到的都很 "珠光寶氣"
哈哈!



1420 就到我出場喇~
我 " 演出" 前後都分別舉行左小型簽名會
大家都好熱情呀! 買左好多本!
嘻...我聽到有人話買 "一箱" 呀~
但好明顯, 係玩食字 "一雙" 啦!! haha!!!


有啲仲買成差唔多十本
用唻送比人, 多謝哂你地呀!!



訪問我的 Marlis ~ 你做得好好呀~
幫到我好多! 多謝哂!



佢地好利害呀!
我夜媽媽先比相佢地
但己經可以做到一個極好既ppt介紹我!
我睇左十秒就喊左出唻喇! (看我左手的紙巾!)
短短分幾鐘, 就播哂我呢幾年既快樂時光
我當時即刻回憶起好多片段
啲相又出得快, 我未穩定情緒又唻另一段
我覺得自己真係好幸福
所以咪喊囉!!


仲有時間燒埋隻碟比我
仲要有cover! 你地好強呀!



大大大老闆獻花
我手震手震...( 哈~ 講笑!)



個場好大呀, 有三四百人呢



個場景係咪好特別呢~~~
一張大床 + 一堆毛公仔!
Bernard諗加~



講完回座位
大大大老闆合照 again !
所有高層都好nice!



接下來的是瑪麗腸癌科教授演講
很專心哦~



好了~ 第 2 part 簽名會又開始了~
比第 1 part 更多人呢!



Bernard 樣子很有趣  (上圖)
他站在旁禁止同事前來合照
因為不夠時間簽名!
聖誕花是用來擋路的
可惜好像起不了作用, 哈!

噢~ 介紹一下~
今次是 Bernard ( district manager) 邀請我的!
說起來真有點崎嶇...

原本他是透過出版社找我
可惜因溝通上的誤會, 而拒絕邀請了
過了幾天, Bernard親自打電話來找我
原來他的一位朋友知道我曾到過嶺南大學演講
便把我的contact給了 Bernard

整件事, 我們都看到緣份在安排呢~ 呵呵
而且能認識你們真的很高興!
大家都很有魄力呢!!!
也少有地看到一班真正喜歡自己工作的人!



全都是西裝人! 很震撼呀!



嘩嘩~ 又係大大大老闆呀!!! 哈~



喂喂~  書本反轉了耶~ 嘻!



簽完名之後, 大家都湧著合照, 很好笑~
年青人果然是年青人~


 Marlis Marlis ~ *


仲要係度多謝 Amethyst 同 Queenie 既照顧呀


我今日又覺得自己唔同左喇!


雖然好攰, 但之後我仲有活動噃!
下次再講! Yeah!!


沒有留言:

張貼留言