2008年12月17日 星期三

可憐史立莎

可以令我最開心既係動物
令我最唔開心既都係動物


之前講過有隻史立莎
幾日前搵到人暫養
希望係有人要之前都有個家
但昨日個暫養人突然話唔要再養
而且呢幾日仲只係困佢係籠入面!
我諗住幫手暫養
但今日個女仔打比我
話暫養個個人己經攞左隻狗去spca!!!
有無攪錯呀?! 係唔係應該同我地講聲先!?

而家呢一刻, 個女仔打電話去希望可以阻止到!
但個個人死都話唔肯返去攞返隻狗!
啲人痴 x 線加!!!
我真係好嬲好嬲!!!


攞動物唻當玩具既仆 x 咪就係呢種人囉!!!


***


狗狗應該未被人道
spca話要扣留狗狗四日作檢查
星期日要暫養人親身簽字取回
希望暫養人肯去啦, 如果唔肯, 我自己"的"佢去!


沒有留言:

張貼留言