2008年12月19日 星期五

我真的不在乎~

一直想買個斜咩袋
雖然知道自己咩得唔好睇
但我覺得方便又舒服


終於都買了一個波點斜咩袋
前兩日同某人出街
我牛記笠記加斜咩再加眼鏡
對方說 "你今日好男仔..."
之後一小時
對方忍不住再說 "你可唔可以唔好咁咩呢? 好肉酸呀...我頂唔順"


我跟此人的距離實在愈來愈遠...
佢永遠都唔會明白
我是如此樂於 "不在乎別人眼光" 的那份 "爽 ~~~ "


我當然試過打扮得漂漂亮亮上街,但心裡卻感到很空洞
我打扮給誰看? 我為何要如此? 我想得到什麼?
是因為我不夠自信,要在陌生人的欣賞目光中填補嗎?
這些都是不實在,不長久的


但我沒有跟此人說這番話
只簡單回答 "哎吔無拍拖既人係咁上下啦~ 而且見你啫,有乜所謂!"
他回答 "咁你一陣比人認出, 見到你咁都唔好啦~"
我話 "怕咩啫?! 我又唔係明星! 我覺得咁著舒服吖嘛!"
但我見佢介意同我呢個咁既樣既人出街
我就遷就吓佢,改為側咩
佢話 "咁好好多~"


雖然我只跟他作一些較表面的回答
但也是事實,我真的比較喜歡這樣穿
而且自信是由心而發,不需要衣飾
亦跟 "不拍拖" 有關係
媽媽也說 "好心你似返個女仔"
我答 "到我想拍拖就會似加喇~ 我而家唔想拍嘛,所以要嚇走啲男仔!"

哈哈~ 氣死我媽了!


沒有留言:

張貼留言