2008年12月2日 星期二

搵笨澳門遊

一個月前媽媽問我去唔去屋苑攪既澳門遊
當時我一口拒絕, 但諗諗下, 我應該去為佢地影多啲相
爸媽阿婆阿嫲都唔識影相嘛...
所以我最後答應了
可惜...



朝早七點集合出車
十一點到達珠海吃午飯
期間過了兩三次關...上車落車真累...
最累的應該是我 86 歲的婆婆...


午飯後, 再搭車到澳門
兩點到達 Venetian
期間亦過了兩次關 (其實次數己經忘了...因為實在太多! 但一定超過一次!)
滿以為可以在澳門待久一點
點知集合時間是三點九!
什麼?! 只有一小時四十五分鐘?!
那為什麼要叫做澳門遊? 叫威尼斯遊算啦!

坐車己經令我生氣
屁股都扁了!

結果大家都沒精打采
想賭錢也不夠時間

晚飯又坐車回到珠海
七點上車回屋苑
回到家己經九點半了!!!

我們好可憐哦!!! >0<



坐在樓梯等車子時
遇到的活潑小妹
好可愛的說...



婆婆廿幾年無去過澳門
諗住今次可以周圍行
最失望係佢呢!


*****

呢期有點忙呢...
有兩個大型的分享會
還為一位朋友的書 "執文"
所以都懶了寫blog...
 : P


1 則留言: