2008年12月11日 星期四

新年之旅...煩~

中醫話我有心事...有壓力...
我諗係因為...我開始為我屋企既新年之旅煩緊!


年三十晚至初三...四日三夜...


可以去邊??


呢段時間去中國大陸...啲人會放哂假嗎??


父親母親大人廿年無去過旅行
所以今次很小心選擇...
又話唔想去台灣, 日本, 印尼, 菲律賓...


又唔要去陽光海灘...但又要享受式...


而家連地點都未煩完...
今次有排煩喇...


***


前兩晚去左旺角新星 hotpot
好味! 一定要食肥牛同流沙包!!!
我地仲打包左每人半打返屋企!!!


$78蚊一位, 任飲, 湯底另計, 加一
埋單每人ard $110



其實呢個先係新髮型...第一次出鏡~
我自己動手剪了不少...哈~



超多肥牛!
但羊肉則比較 "un"



昨晚來到一直想吃的灣仔莎巴馬來西亞餐廳
很很很失望......


nasi lemak 不是在malaysia吃到的味道...
肉骨茶很咸...
咖哩牛也很 "老"
連我愛喝的拉茶也...嗚嗚..................
最好味的只有鬆油餅...



沒有留言:

張貼留言