2008年12月26日 星期五

平安夜party

平安夜晚到了阿鋒家玩
曱甴煮意粉, salad, tiramisu, hot chocolate, 焗雞翼和西蘭花~~~~
辛苦你哦~~~

屋外則有 BBQ
不過我一啲都無燒到~
食曱甴啲野都夠哂飽~



阿黑抽到我的禮物



我抽到Chris的禮物



想知道點解我個頭有三個樣嗎?
其實很無聊的
原本戴了冷帽
但感到很熱, 便除了, 再借了阿鋒洗臉時用的hairband
之後再搶了波子的銀色高帽...
便變成這樣了~


他們說在hairband前加一粒玉
我便成了太上老君~ 哈哈!



今晚有最好和最差禮物選舉
有電影
有boardgames
有麻將
有西餐有甜品有bbq
玩至五點
乜都飽哂


唯獨欠了大合照...
攪到啲相好似好少人咁 : (


1 則留言: