2008年12月15日 星期一

到火炭狗場當義工 (環境惡劣)

小妹在facebook收到以下msg
如有人走失了小狗, 留言告訴我啦~
但我不附照片了, 以免有人 "亂認"


Msg :
有冇住係官塘區既朋友唔見左隻史立莎男仔, 未絕育
執既時候係冇狗帶同衫既
小狗應該年紀細的


*****


以下有一堆芝士蕃薯照片~



蕃薯谷起塊面準備打呵欠...



嗚呀~~~~~~~~~~~~~~



唔唔...



部DVD機暖笠笠...芝士睡昏了~



芝士,女仔照相果然斯文啲~
你睇條長腿,擺得幾優雅~



蕃薯好訓得~愛痴人



芝士同阿燕 Give Me Five !



芝士喪咬阿燕



新鮮蕃薯相,尋晚影~



芝士~ (舊相)



貓爸睡覺,啲仔女勁唔生性
係張床度開party,又踩住貓爸係咁跳
但相信貓爸己習慣了,睡得呼呼聲...


***


剛過去的星期六
火炭當義工
第一次去呢個狗場
估唔到計埋我,只得三位女仕...
我感到有些失望...因為上次去元朗有成十幾人
原來係因為呢邊地點偏遠及狗場環境相當惡劣
好多義工唻一次就無左聲氣...
聽到後,很為住在哪裡的貓狗心痛...


未去到門口,己經聞到好大陣臭味...同埋好多烏蠅...
個度有廿、三十幾隻狗,住得好迫...
而且唔夠物料做cover,大風時就要硬食...好多狗狗都凍到屙爛屎...
再入去一間貓房,比出面更臭...仲有曱甴...
因為貓識自己清潔,所以都算乾淨,但地下有不少貓屎...
見到人就不停叫同撲過唻...我看在眼內,感到很心酸...
就像在電視上看到一班餓瘋了的孤兒...


為爭取時間,立刻把狗狗放出來散步
我們便清洗場地


另外有位男義工中途出現
狗狗都飛出去迎接
未知是否爭寵...有兩隻本來有仇的大狗突然
打架!
情況極之恐怖! 擾攘了幾分鐘才平息!
雙方都頭破血流 (誇張了...其實只係臉上多了幾個血洞,但也很傷)
我沒有出去看著整個情況,留在場內看著其他狗
有一兩隻乘乘機機 "贈興" ,依起排牙想打架
我即刻拎起地拖凶佢,成功!


發現有一隻狗的頭骨變型
很懷疑牠得了
變型蟲致命病毒 (大概係咁叫)
會傳染的...如果是真的話...其他狗狗己經中招了...
希望不是吧...不會的...


義工傾計時傾到,有個人領養了一隻金毛
但極唔聽話...
其實大家係想帶出一個訊息
啲人睇外表去選擇,而唔係睇佢地性格
你知道嘛...狗場內的唐狗...十隻有九隻半都乖到你估唔到...


我前兩日見到有隻黑色松鼠待領
我知道媽咪鐘意松鼠,咁我今次應該可以獲准!

"媽咪有隻松鼠待領呀!"
"係咩? 點樣加?" (笑住)
"你過唻睇吓" (比張相佢睇)
"哎吔黑文文既?! 咁肉酸! 唔好養喇! 屋企咁多野!"


我最討厭呢類人,點解媽媽你都有份...


 


(只顧為狗狗付出,沒有拍照)


關注動物心協會 http://hk.myblog.yahoo.com/concernanimalheart


1 則留言: