2006年12月18日 星期一

呀兔回港了

一個好好心地的舊朋友今晚回港了
雖然好耐無見
但知道他回來了
多了一份安全感
可能係我唔開心時
佢都有份靜靜地聽我講心事又開解我吧
多一個人關心,我就更覺得自己需要堅持落去

波子都去完旅行回來
有很多說話想對她說
不過自己成日同屋企人一齊
未有機會...

今日好好太陽!
心情好返哂~仲哂左兩個幾鐘太陽

=========================

就訓前...個肚同胃好漲...
可能食太多了
肚皮扯住,很痛
想爆咁...
今晚應該都唔會訓得好

最新數字:
腰圍是30.5
肚圍是32.5

未試過咁大哦...
終於明白大肚婆點解會腰痛!


3 則留言:

  1. 記得好番時做下運動呀 到時我教妳點樣收身同埋strengthen 番d肌肉丫?!

    回覆刪除
  2. 會呀!我實會加! 病過,知驚呀!!!

    回覆刪除
  3. E家重有無做運動

    回覆刪除