2006年12月6日 星期三

阿信的故事

自星期日出院到今日,我都冇去過街,日日只係係屋企同埋落街散步哂太陽
咁後生就"退休",我真係受唔起


前兩日買左個野返唻坐住訓
但昨晚訓得好差,因為張野開始訓到扁左了...= =
入面個d支架頂住我,訓得好唔舒服...
唉...慘...><


成日係屋企,冇野做,就陪下baba mama 睇肥姐訪問 (友緣相聚)
幾好睇喎~而且大家一齊睇,感覺好溫馨


睇翁倩玉個集,真真正正聽返一次"阿信的故事"
原來歌詞係寫得咁好,我聽到眼濕濕
...................代入左嘛...


<<信>> - 翁倩玉

曲︰林敏怡
詞︰鄭國江
編︰林敏怡

雲與清風可以常擁有
關注共愛不可強求
不強求不強求永遠等候
如必需苦楚 我承受

誰會珍惜當你還擁有
將要逝去總想挽留
想挽留想挽留看似荒謬
求今天所得 永遠守

命運是對手永不低頭
從來沒抱怨半句 不去問理由

仍踏著前路走青春走到白頭
成功只有靠一雙手

命運是對手永不低頭
從來沒抱怨半句 不去問理由
仍踏著前路走青春走到白頭
成功只有靠堅守信心奮鬥


===============================


我身上既傷口一日比一日好了
但仲係令我非常唔方便
有好多野都做唔到,例如
笑,咳,大力吸氣,打克次,大聲講野同唱歌
會痛到入心入肺的!!!!!!!
面色亦都好差...黑黑灰灰面青青...
肚內的水瘤大得令我肚皮扯住...想爆咁.......
好頂...


唉...真係懷念健健康康既我...


1 則留言:

  1. 好似亞信咁啦,命運是對手,永不低頭

    回覆刪除