2006年12月31日 星期日

出左院/...終於上到網喇...= ="

一出院就上唔到網..真係想悶死我呀

星期三下午出院,一返到屋企即刻開電腦
當知道上唔到網呢個消息
我第一時間就諗下自己仲有咩可以比我kill time...
因為個肚皮既傷口太大
又未埋哂口,又未拆釘....傷口仲流梗小小血...
真係唔可以出街...因為好驚比人撞親...
加上自己又行得慢
所以都預左好似之前幾次咁
留係屋企一段時間先可以出街加喇...
(除左日本手術個次...那次我覺得簡直是奇蹟!七日就拆線,當日即出院搭火車,第二朝搭飛機返香港...好堅!

)

日日玩住陪NDS...睇"天地男兒"...等睇"賭場風雲"...等人探我...同埋係咁食野...呢個就係病人休養既生活...羡慕嗎??

不過我要非常

多謝我既屋企人,親戚同朋友
係醫院期間,又正值聖誕節
大家都前前後後咁無間斷唻探我
等我唔駛咁悶
真係好開心呀!!
最開心但又最奇怪既係...
我收到好多禮物...比我生日多好多!!
haha~我係全個病房擺放左最多野既病人!!!

最難忘同最多謝應該係大家姐先啦~手術前日日唻屋企陪住我,元朗唻藍田...真係山長水遠...

跟住係大表姐啦~一放大假就朝朝都唻醫院,仲係日日都有野送比我~最尾個日仲帶埋我男朋友...即係佢個仔唻探我呀!!haha~好開心呀!!!佢得6歲咋!都用左自己錢買左兩隻tamama and dororo gei keychain比我~好感動哦!

跟住係ar jim la~咁唻冇見,你都唻探我,而且發覺大家同幾年前都唔同哂,但唔同之餘又岩傾左好多,我地傾左三個幾鐘,傾到連賭場風雲都唔睇! haha~而你亦活生生咁證明左,思想係會隨年紀長大,只要你係有心的話。

其他唔特別提喇~因為其他人係一直一直都咁關心我,成日見面,所以唔洗啦~哈哈!

============================================================

呢件事一定要說呀...就是手術後第一晚
我見自己唔痛 (因為painkiller吧...)
我坐左起身(on bed)睇賭場風雲
睇到差唔多做完時
feel到傷口痛...好奇怪既feeling
我就望下個傷口
嚇死我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
係咁流血!!成床都係!!!
我好驚好唔冷靜
姑娘就跑過唻
我個時以為傷口爆開左
好在姑娘話係因為血水未清
所以會係傷口度流出唻...(心諗:我之前咁多次都冇咁樣..今次真係嚇死..就算係都唔駛流咁多啩...

眼前呢一幕,呢世都記住...

=============================================================

今日呀波同呀兔上左唻探我,仲送左手錶同拖鞋比我~^^好有心呀!!
(見到朋友時,就唔會覺得自己係一個病人...所以你們很重要!!)

 

 

*我瘦了很多...


1 則留言: