2007年1月1日 星期一

Happy New Year!!!

收到勁多sms...仲有好多delay gei sms.........仲要係係我訓左之後收到
真係唔洗訓..........=_= Zzz

去左睇傷城
唔係想像中咁刺激
但故事幾好^^
好睇~舒淇好靚好cute~*

Family Dinner
仲有大家姐個B
媽咪一向係我地心中都係一個 gag 王
再加上呀B既童真
笑郅我地肚痛!

不過我好冇用
出左去唔係好耐
但已經要坐低休息三四次...
行得又慢...
所以唔洗旨意倒數...
返左屋企大覺訓

=================================================

今日過左好充實既一天
好攰...雖然都有做錯小小野
但都ok la~

粉紅NDS到手!!!同家姐換左部黑色先!! hehe...

=========================================

新年,收到一個sms
from exex....ex bf
"Happy New Year! Love U!!!!!"

^^ so sweet ar!!!!!!!!

=========================

聽日拆線
好鬼驚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=========================

森之愛情第五集<滿天星>


3 則留言:

  1. 新的一年, 祝你身體健康, 開開心心 :p

    回覆刪除
  2. 記住睇留言版呀! 大家姐

    回覆刪除
  3. 咁多個故事,都是,[我的病人]

    回覆刪除