2007年1月27日 星期六

日本篇唻喇~ Part 1 & 2

 病棟天台

日本篇

先來個精簡篇,即是簡介吧~有興趣者先再睇下面啦...我都知道太多字了喇...

出發後只工作了兩天便在一21日號晚凌晨點半鐘,我一個轉身,水瘤就穿了!! 勁痛...但我捱左兩小時先叫醒記者因為我唔想接受呢個事實...好想繼續個trip...但頂唔到痛了...四點幾就叫白車入左富良野協會醫院

手術後在那兒待到728,一早拆埋線, 即日出院, 中午便搭火車到札幌住一晚, 第二朝搭火車到機場回港。 姐家們亦在23日到了日本, 29日晚陪我返到香港。

化驗報告 有少許屬於交界性腫瘤

(**下集葛量洪篇 )

*******************************************************************************

大長篇 (寫左我痛苦既感受, 日本醫院文化, 日本人既禮待等...哈哈!!!)

Part 1 - 痛了...Call 白車...

718出發, 工作了兩天, 721凌晨點半鐘, 我轉身訓覺, 肚內一下刺痛!!! 我醒了, 心想不會是穿了吧便找些借口跟自己說…”可能只是普通肚痛或胃痛…”迫自己再訓過…(看得出我又多麼的不願意接受這個事實呀以為訓醒就會冇事,捱到三點幾, 已經痛得連說話伸手這些動作都做不了但又不想嚇親記者(Tempo), 所以辛苦地起身去攞電話打比姐姐, 但沒有聽, (又好似有聽唔記得左) 又去攞左粒止痛藥食, 再返返上床, 想再起身但今次真係起唔到了唯有叫醒tempo…佢立即叫民宿的人call白車

 出事前兩小時的"唔知死"樣...

由於語言不太通救護員一唻到, 就用手按我肚子, 嘩我痛到飛起!!! 即刻用勁可憐既眼神求佢唔好再按落唻同埋不停叫”nonono….plz no…”當然最緊要就係捉實佢隻手唔比佢再按…= =” (終於發覺溝通唔到係有幾咁可怕…)

佢地用張床由兩邊摌起我, 日本人真係好細心, 手勢非常好, 連抬我落樓梯也很小心, 親我, 而我最欣賞的是救護車!!!
因為要走山路, 我已經有哂心理準備一陣會好”, 預左會超痛但沒有呢!!! 被震功能真是一級棒!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 而且車子好像一直沒有停下來, 因為日本人都在讓路給這架白車嗎??? 係香港見到真係奇景呢………….而這時我已經痛到眼睛睜不開….><

Part 2 - 急症室, 超痛苦, 急性手術

翻譯小姐sasaki san, 也跑到醫院來了, 我估唔到咁大個女講得英文最多會係係日本既急症室而且仲要係係我最痛最辛苦既時候去嘔啲英文出唻救命嘩人既能力真係唔可以睇小!!!

由於要等適合既醫生趕返醫院, 所以我一邊等一邊做檢查, 有一刻我什至痛到透唔到氣, 我真係以為今次死梗, 姑娘叫我慢慢吸氣唔好緊張, 我先透得返終於唔洗死…haha~ 之後佢地係我身上又打針又貼野, 最最最痛係姑娘係我左臂上拮個支針, 我即刻大叫左出唻!!! 然後就流眼淚(對哦...我全程都冇流過眼淚...除了這支針...相信係因為我痛到唔記得左喊... )我真係覺得自己好可憐呀嗚嗚…………………..如果個時我可以睜開眼, 我見到佢咁做我實阻止!!! 而佢見到我咁佢都即刻抆返出唻同埋係咁say sorry 不停卒個針口等我冇咁痛佢呢個行為我又係十分欣賞, 佢地唔似香港咁, 唔理你叫痛, 總之要快同埋有用, 只會叫我忍住

ultrasound顯視我個瘤穿左同埋內出血, 因為瘤帶有血管去吸叫營養, 穿左就會出血, 我咁痛係因為啲水同啲血刺激到我肚內器官等。再加上我係民宿又捱左兩小時呢所以更嚴重喇

(**我講左咁多細節係因為呢度發生既事係我一生人最痛最辛苦最難捱同最難忘的…)


沒有留言:

張貼留言