2007年1月20日 星期六

副作用...唻料喇...好辛苦/朋友探~溫暖哦~*

 
你地全部都對我咁好~ (呀鋒好似主人家咁...哈哈~)

 
我好愛你地呀!!! >3<
 BB玩得非常開心!!!
 BB@ Sai Kung (wif 我送的小冷帽~)

今朝起身,同大家姐,姐夫同BB去左

西貢
但天氣唔好,本來計劃今日放kite or 踩單車的...但都沒有了
不過食過午飯後,我開始頭暈...
BB同家姐去左公園玩,我就坐左係d chair度訓左...
太攰喇...好暈...全身都冇咩力
跟住就車左我返屋企訓覺...

五點左右,波波同呀fung唻左
因為ar fung今日借部Wii我玩
波波就上唻探下我
我岩岩訓醒,精神好小小
不過都冇咩力玩...
全部都係BB同ar fung 玩, 哈哈~
佢地走左之後我又即刻訓返了...
其實我都係死頂加咋哈哈~因為我真係好攰好唔想郁...><

冇食到飯, 訓到九點幾先出廳坐
我諗今日我係受到頭暈,冇胃口同肌肉痛既副作用影響
醫生話會keep住一星期左右, 希望唔應驗啦...

(*牙肉超級痛呀救命!!!)


2 則留言: