2007年1月31日 星期三

我要去旅行了!!!

 唔知想扮乜總之就要夠核突!!!
 你又影我又影...

ar ming 陪我去左銀行中心睇packages去東京, 跟住去左langhamplace 行下同飲野, 我兩個最鐘意影白痴相, 今日又影左小小, 醜化自己係我地樂趣!!


 又同
愛人dinner ... haha~

去左habourcity靜靜雞接波子收工, 七點到左但佢七半先收...我就去左星光行間學聯攞package information again...

we dinner at 正隆,上海野,加埋一$118二人套餐飽到食唔哂! 仲要係幾好味加喎!!!
死啦...同波子既關係變得太好喇...就好似熱戀既情侶又或者係親人咁...wakkakakka!!!

返到屋企,又想去cebu唔去東京...wakkaka!! so i have to get cebu's information tmr ...><
點解化療梗要去旅行呢...係因為大家姐放大假,見我而家咁精神,想我係第二針前去玩下~


沒有留言:

張貼留言