2007年1月24日 星期三

Cameron Highlands

先說說昨天吧, 沒有打日記是因為精神太累...
由於腳痛, 睡不著...一訓上床就不自在...
所以不能對電腦太久...頭很痛哦...

出院後昨日第一次落街散步
跟爸爸去買餸
親眼看到爸爸很用心去選擇又新鮮又靚的材料
深心感到佩服!!!!!!!!!!!
要一個大男人每天走上街市左挑又簡, 不是易事呀!!!

看到7仔內的雜誌, 我便發覺我跟社會脫了節...
d covers 對我來說九成都是新的!! hhaa
不過最驚訝的是, 為什麼monday上的stephy那麼...醜..................= =
嚇著了...但買了...哈哈~
我對呢位小姐是又愛又恨...愛她的愛情小品電影與歌曲
但恨她的人品與樣貌
不是說她太醜, 是說她不夠美去當明星...她真是要好好多謝 makeup products la...
而且還自覺是一姐般給人很寸的感覺
最看不起這種人了
歌又唱不好戲又拍得差
(愛她的作品內容及歌詞旋律罷了...換了別人去演繹必定更好!!)

發現了一件事, 好像每次洗白白後, 腳骨都會痛
難道要我不洗澡?!
痛到天光...這兩晚都天光才睡覺...
就像今早...八點才真真正正入睡呢...慘了...

(睡不著...就追看一年前買下的My Girl...原來真的很好看...哈哈)

******************************************************************************************

講返標題
今期一周介紹cameron highlands, 在malaysia
好幾年前跟siucheck (weekend weekly)出trip
好像是...2002吧~不記得了
但記得整個旅程都很舒服很開心的^^
還記得local gurad Kevin! haha~人很好喇...

(siucheck人也超好!同佢傾計會學到很多!!!)

走時很捨不得, 那裡實在太美了...(可能只是我個人想法)
但最想記起/回味的是...
上機前kevin帶我們去食那一餐
有個餸是用梛絲炒蝦, 當然還有別的材料但真的忘了...
味道卻忘不了!!!!!!!!
siucheck如果你記得請你告訴我...haha~

  茶點沒有變過!! haha~味道應該還是一樣咁好味吧~ Lake House

The Lakehouse
30th Mile Ringlet, 39200
605 495 6152
www.lakehouse-cameron.com
$860

album內還有另一間 ~

The Smokehouse Hotel & Restaurant
P.O. Box 77 Tanah Rata
605 491 1215
www.thesmokehouse.com.my

這兩間都有去過, 真的很美很美呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
只可惜當年沒有DC...影左好少相...有機會scan上來吧~ ^^



 


4 則留言:

  1. 如果沖涼骨痛就不要睡前沖, maybe熱力會引起痛症吧!or try to don't use hot water to take a bath. and if you like that place, we can go after your treatment because i want to go too. It's beautiful. Oh! ka kew is coming, i have to say 'see you later'    

    回覆刪除
  2. HAHA, 你比我的記性好得多, 我一向都係失憶人. 講起都真係好多年前, 原來地方都冇變過...... 我記得kevin, 但真係冇印象我哋最後嗰晚食咗乜.....不過smokehouse真係好靚, 可惜我哋唔係住果度. 我仲記得Smokehouse那個老太(好似叫mrs Lee), 另外仲有好正的BOH茶園; 你講起,我仲忽然又記得好似食過好好味的士多啤梨, 好娘的玫瑰園, 仲有好似喺高原上食火鍋???......嗰次除咗趕d之外(記唔記得最後一日仲去埋個唔知乜嘢水的樂園.....超趕), 不過都真係好好玩. 最衰都係未有D機, 我啲相都封塵了...... 哈哈, 仲有, 你好啦吓, 次次都串錯我個名, 反枱啦吓.......................................快啲用放大鏡睇真啲....HEHEHEHEEEEE

    回覆刪除
  3. Kathy : 講到ka kew好似怪獸咁...hahah~ 去一次夠加喇~因為發覺好既地方, 去多次, 有點怪怪的感覺...  但如果係你想去, 當然冇問題啦~ Siuche U k : 呢次冇寸錯!! 但我相信我咁多年唻都冇一次係寸岩!!! wakkakakak!!! 習慣了!!! 介紹係今期一周呀~入面都有介紹boh 茶園加~你都買唻睇啦~~~ 唉不過真可惜你忘記了呢!! 仲有呀個餐飯係午飯唻加! haha~ 但我忘了有火煱呀!! ><

    回覆刪除
  4. 唔知重有你D相呢

    回覆刪除