2007年1月26日 星期五

諗到方法令腳冇咁痛/ 07 必看 CONCERTS!!

昨晚凌晨先沖涼, 因為想睇下我夜啲沖係咪真係會夜啲先痛
點知真係囉...我沖到一半就勁痛喇...差啲行唔出個廁所...@@"
估唔到會關沖涼事...成件事錯哂...哈哈~
但我靈機一觸! "沖熱水佢就痛...咁不如最尾用凍水沖一沖隻腳先!"
沖完...真係冇咁痛!!! 過多幾個字仲唔痛tim!!!
我點幾就訓著喇!!! 一訓就到第二朝十點!!!
好幸福呀..我訓到覺喇!!! wakkakakakaa!!!

我身體真係怪呀...auntie connie話佢聽咁多病人講
十個有十個都話熱下隻腳會唔痛...因為血液循環好
佢聽到我咁講都話奇呢....
唉...醫生都話我個情況唔係典型, 因我的癌細胞分唔到種頪...
所以而家係試藥階段

***********************************************************************

newspaper出左今年

紅館檔期~

2 月 1 日 至 3 日 : 草 蜢
2 月 9 日 至 11 日 : 側 田 + 港 樂
2 月 18 日 至 3 月 1 日 : 溫 拿
3 月 9 日 至 11 日 : 呂 方
3 月 29 日 至 4 月 1 日 : 衞 蘭
4 月 : 濱 崎 步
4 月 : 林 一 峰
5 月 : 鄭 秀 文
6 月 : 林 子 祥 、 杜 麗 莎
8 月 : 張 學 友
9 月 : 古 巨 基
9 月 : 汪 明 荃
9 月 : 夏 韶 聲
9 月 : 黎 小 田 + 群 星
10 月 : 楊 千 嬅
10 月 : 陳 奕 迅


11 月 : 郭 富 城
12 月 : 周 杰 倫
 
12 月 : 劉 德 華

八月我已經好返哂啦~十月同十二月我都生返頭髮啦~
可以生住頭髮去睇我既

"理想老公" = Eason & "理想情人" = Jay Chou 喇!!!

*************************************************

將日記內容分段再加上標題
咁大家就可以step左啲冇興趣內容啦~^^
因為我睇其他人日記時都有咁既煩惱哦...haha~


6 則留言:

  1. 通    告                2007/2008   預約通知書   敬啟者: 為鼓勵 ” 鄧小琳 ” 小朋友勇敢 , 積極面對病魔 , 現誠 邀 貴子弟出席是次活動 !!! 以作獎勵 !!!   詳情如下: 活     動:周杰倫演唱會 日     期: ??/12/2007 目 的 地:紅館 集合地點:未定 集合時間:未定 出發時間:未定 交通工具:未定 , 但伴隨猛男至少一位 回程時間:未定 解散地點:紅館 費     用:全免 服     式:便服 備     註:自備食物及飲品、球類用品、太陽帽、紙巾及小量金錢           ( 請勿攜帶危險物品及貴重物品 )                                                                                         Fung   啟
                                             二零零七年一月二十六日  
      回         條 活動項目:周杰倫演唱會     本人 ( 同意 / 不同意 ) ______ 年級 ______ 班學生 ” 鄧小琳 ” 小朋友   參加 本人之獎賞活動。           家長簽署: _________________                                      二零零七年一月 ___________ 日    

    回覆刪除
  2. pls also add my msn: npcpatient@hotmail.com  

    回覆刪除
  3. 咁都瞓到有成9個鐘喎,不過早睡早起身體會好d架,快d好返就可以周圍去啦

    回覆刪除
  4. 周 杰 倫....我like...呀!

    回覆刪除
  5. 嘩 陳訓導 主任 你張通告好精美呀!!! 一定用左好多心機呢~ 但點解要帶球類用品??? 而" 請勿攜帶危險物品及貴重物品"呢方面有點困難...因為我本身個人係帶有危險性而又十分貴重...

    回覆刪除
  6. 你睇完Eason啦

    回覆刪除