2007年1月17日 星期三

換id card/洗牙補牙...

 又要88我張id card lu~仲咁新唉...
 張相就係咁...呀媽話個樣好惡喎...但我笑梗加喎...= =" (改左名lu~ok ma?)
 太安樓入面就是這樣~
又扮靚靚去換id card na
今次冇makeup lu...費事又發生昨日既事件...
去左灣仔入境處
仲見到補習天王Joseph都唻換id card...wakkakka!!
佢真係好"",成身都係accessories...行起路上唻好響...煩死人
好心為人師表咪攪咁多野啦...

攪掂哂,四點半,但六半先洗牙...都冇計啦...去左食野
再去西灣河行下
爸爸帶左我去太安樓樓下,好似地下商場呢~
仲有太富街! 好想住係個度呀! 旺中帶靜間屋又大間!
記起以前返莊啟程, 日日經過詩歌舞街, 好鐘意個度啲屋...^^

七點幾先到我...牙醫見我有蛀牙,叫我補埋牙...
好驚呀...有啲位真係好痺好痛...><
跟住去左信德同爸媽dinner,返屋企lu~

落雨...冇踩到roller blade...聽晚再續!!!

(聽日剪短頭髮lu...ar Jim剪呀今次!!!好緊張!! 問爸爸想我剪成點, 佢話叫佢剪得可愛啲...= =" 無奈...)


6 則留言:

  1. 身分證張相咪影得幾好呀!邊惡呢^^。 太安樓個名好熟喎

    回覆刪除
  2. 我影完問個呀姐o ng ok , 佢都話"ok ar!" hahaha!!! 都唔知媽咪咁講咩意思...haha~ 太安樓係西灣河, mtr都近近地的^^

    回覆刪除
  3. 想話唔開心時想大叫大喊係無問題的, 係人唔開心要發出來, 只要坦白同佢地講妳點樣唔開心, 唔舒服, 想佢地點幫妳, 迎合妳需要, 等佢地知道妳諗緊乜, 就唔會擔心啦! 其實同家人相處等如跟朋友一, 最緊要坦誠, 唔好估估下, 知無?

    回覆刪除
  4. 哈哈..你個中文名幾好bor...=]       但係點解呢...你叫siuLam ge???

    回覆刪除
  5. Kathy: 知道喇家姐...(你終於都唔加你個名係後面喇wkkakakak!!!) Sin: 小琳係有段故...發生係1996年...你咁細...我解左你都唔會明白...haha~因為係同當年一套電視劇有關加! 你實冇睇過啦~

    回覆刪除
  6. 張ID相好得意

    回覆刪除