2007年1月28日 星期日

癌 症 新 希 望 (林燕妮) part 2

Yahoo Blog係白痴仔呀! 內容太多要人分兩次! 麻鬼煩呀!

Part 2

久 病 無 故 人 。 妹 妹 提 出 跟 她 的 美 國 男 朋 友 結 婚 。 你 猜 那 傢 伙 說 什 麼 ? 他 說 : 「 I want to have a normal family with children. 」(SiuLam: xyz@%$@&%$%&^!!!)  他 怎 能 那 麼 殘 酷 ? 你 先 娶 了 她 吧 。 她 死 了 你 才 去 娶 另 一 個 能 替 你 生 孩 子 的 不 行 嗎 ? 妹 妹 沒 有 哭 泣 , 但 那 是 我 的 平 生 恨 事 。
妹 妹 臨 終 前 , 五 個 美 國 醫 生 都 提 議 我 們 把 她 接 回 香 港 , 至 少 親 人 時 時 都 在 身 旁 。 妹 妹 回 來 兩 個 月 後 便 逝 世 了 , 一 樣 沒 訴 過 苦 。


我 平 日 是 個 連 電 話 號 碼 都 丟 掉 的 烏 龍 王 , 但 妹 妹 走 了 , 我 忽 然 有 了 特 異 功 能 , 居 然 把 她 的 舊 男 朋 友 的 電 話 號 碼 全 部 找 到 。 守 靈 和 大 殮 時 , 那 些 男 孩 子 幾 乎 全 部 出 現 , 少 說 也 有 十 來 二 十 個 。 我 的 妹 妹 大 把 男 生 陪 , 用 不

那 「 要 有 個 孩 子 的 正 常 家 庭 」 的 傢 伙 陪 。
他 , 一 直 住 在 我 妹 妹 在 加 州 所 買 的 房 子 裡 , 白 食 白 住 , 竟 然 花 圈 都 沒 來 一 個 。 我 清 算 他 , 他 的 託 詞 是 「 不 曉 得 怎 麼 越 洋 訂 花 圈 。 」 他 不 懂 得 有 intelfloral 嗎 ? 打 電 話 請 我 代 訂 不 行 嗎 ?
(SiuLam: 我都曾經有一個咁仆街既男朋友, 咁多人死唔見佢地死)


妹 妹 死 後 一 年 , 他 竟 然 夠 膽 量 打 電 話 來 我 廣 告 公 司 , 問 我 有 沒 有 攝 影 工 作 給 他 。 我 叫 他 : 「 去 死 啦 ! 」
我 太 憤 怒 了 , 妹 妹 病 體 留 離 時 他 竟 然 可 以 那 麼 對 她 , 怪 不 得 妹 妹 回 港 後 , 在 病 榻 上 收 到 他 的 信 都 不 要 看 。
好 了 , 我 不 要 光 發 脾 氣 , 妹 妹 走 了 二 十 幾 年 了 , 我 想 念 她 二 十 幾 年 了 , 我 能 為 她 做 什 麼 呢 ? 不 如 關 心 現 在 有 癌 病 的 人 吧 。 如 今 醫 學 、 科 學 、 免 疫 學 都 進 步 多 了 。


我 必 須 介 紹 有 病 無 病 的 人 看 一 本 新 書 , 《 勇 闖 癌 關 ‧ 活 出 新 命 》 , 在 書 局 和 便 利 店 , 7-11 都 有 售 的 。
作 者 勞 念 慈 是 癌 病 過 來 人 , 她 不 如 一 般 分 享 書 那 樣 只 談 心 路 歷 程 , 她 運 用 的 她 的 聰 明 理 智 和 學 識 寫 出 她 患 乳 癌 後 , 如 何 中 西 醫 合 璧 醫 治 , 怎 麼 選 擇 中 醫 , 怎 麼 強 化 自 己 的 免 疫 系 統 , 維 生 素 A 、 C 、 E 和 硒 的 抗 癌 作 用 , 該 吃 什 麼 , 分 量 應 多 少 , 及 如 何 避 免 互 相 抵 消 作 用 。
她 中 、 西 、 日 本 的 搜 集 了 很 多 資 料 , 亦 親 身 吃 過 。 她 列 出 了 四 十 種 抗 癌 食 物 和 二 十 三 種 湯 水 和 粥 , 就 如 食 譜 般 , 你 看 了 便 懂 得 煮 。


我 不 是 無 知 的 人 , 看 了 認 為 《 勇 闖 癌 關 ‧ 活 出 新 命 》 , 很 實 用 。 勞 念 慈 現 已 康 復 , 夫 妻 感 情 更 佳 。 她 說 : 「 我 們 今 天 所 做 的 都 是 為 了 明 天 。 」 那 末 不 如 先 做 好 今 天 , 別 悲 觀 , 一 悲 觀 便 有 如 把 自 己 判 死 刑 。 看 看 這 本 書 吧 , 知 識 就 是 力 量 , 千 萬 別 死 於 無 知 。 這 是 一 件 我 可 以 為 妹 妹 所 做 的 事 。


7 則留言:

  1. 哎呀~睇到我個心都"拿"住~佢細妹咁細個就鼻咽癌走了~ 不過已經是廿幾年前的事~如果我係佢會好驚~ 啲細佬妹走晒.....@@

    回覆刪除
  2. 世事無常,大家要珍惜眼前人   PS: SiuLam.T 姐姐都更新得好快喎。

    回覆刪除
  3. 糖果: 我都會好驚...不過佢經歷幾次, 可能都有哂心理準備了... 上官飛雄: 我打完日記, 就上網睇雜誌, 一見到岩, 就post喇~哈哈~~加上我係屋企又冇咩做呢...

    回覆刪除
  4. 還以為SiuLam.T姐姐會抗拒我叫你做姐姐添

    回覆刪除
  5. 上官飛雄: = =" 咁我係大過你嘛...唔叫呀E好好好加喇...都係一句啦...哈哈~ 仲有呀...打日記...或者應該話記錄自己既心情同想法, 同人分享我既思想, 係我習慣同興趣~所以我會經常出現係呢度, 咁當然如果我好返, 返反工, 就未必會係咁喇...我都好想返工呢......

    回覆刪除
  6. SiuLam.T :放心,我不會叫你做呀E的,我是只會叫你做 SiuLam.T 姨姨的 。 同埋的是你一定會好返的,到時可能做到你唔想做添!

    回覆刪除
  7. 估唔到老外都有D咁想法,重估中國人先有

    回覆刪除